23948sdkhjf

Nyt detailkoncept skal styrke 38 dækcentre

Euromaster vil vise kunderne, at kæden kan meget mere end blot at skifte dæk.
Massiv efteruddannelse af personalet og en indretningsmæssig overhaling af centrene skal gøre opmærksom på det fulde sortiment i autoservicekæden Euromaster.

– Vi vil gerne gøre opmærksom på, at kundens bil er i trygge hænder hos os, og at vi hurtigt kan tjekke batteriet eller skifte de slidte bremser, når vi alligevel har bilen på liften for at skifte dæk. Vi oplever ofte kunder, der simpelthen ikke aner, hvad vi kan. Vi har blandt andet indført de nye kunderum, så vi bogstaveligt talt kommer i øjenhøjde med kunden og kan få en god snak om de bedste løsninger, mens han venter, siger Heidi Nielsen, Retail Manager i Euromaster.

Kundelokalerne i samtlige 38 danske afdelinger får nu en opgradering med nyt, ensrettet design og inventar samt et stort sortiment af bilplejeprodukter.

– Medarbejderne skal klædes ordentligt på til det nye koncept, og derfor underviser vi i en hel uge i hvert center. Jeg glæder mig til, at vi skal ud og arbejde med dem og prøve de mange nye tiltag af, siger Heidi Nielsen og tilføjer, at mekanikerne i den kommende tid tilbyder et gratis Mini Master Tjek på samtlige privatbiler, der kommer ind i centrene.


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063